معرفی و دانلود find my font نرم افزار پیدا کردن فونت از روی تصویر

سیدمحمد نورحسینی
پیدا کردن فونت روی تصویر در اندروید

Find my font نام نرم افزاری هست که شما فقط با فرستادن تصویر فونت، می تونید نام فونت رو بیابید! این اپلیکیشن که برای سیستم عامل های ویندوز، مک و اندروید منتشر شده، به صورت هوشمند، تصویری که فونت مورد نظر شما در اون استفاده شده رو با جستجو در پایگاه داده عظیم خودش مطاقبت و شناسایی می کنه.

در نسخه کامپیوتر این نرم افزار، قابلیت جستجو و مطاقبت با فونت های یک پوشه، مثل پوشه فونت های نصب شده در ویندوز رو نیز داره.

نکته: در هنگام استفاده از قابلیت سرچ آنلاین و جستجو در پایگاه داده، فقط امکان جستجو فونت های انگلیسی هستش! اما فقط در نسخه های کامپیوتر و قابلیت جستجوی داخلی، امکان جستجو بین فونت های فارسی نیز وجود داره.

همچنین توجه کنید که نسخه ویندوز و مک این نرم افزار، به صورت تریال یا آزمایشی بوده و فقط قابل استفاده تا 30 روز هستش! و پس از اون می تونید با قیمت 49 دلار اون رو خریداری کنید. اما در نسخه اندروید، همچین محدودیتی وجود نداره.

پیشنهادی:

در آخر به دلیل اینکه این نرم افزار مارو تحریم کرده و برای استفاده جستجوی آنلاین، نیازمند استفاده از روش های گذر از تحریم هستیم که باز هم گاهی در اتصال با مشکل مواجه میشیم، پیشنهاد می کنیم که از نرم افزار های مشابه استفاده کنید.